Geplaatst in Wat me bezig hou

Mona Luisa

Soms krijg je e-mails, waarvan je denkt ………..Deze kreeg ik afgelopen week. Ik heb al een keer of 4, 5 deze mail ontvangen. Ik verder kijken en kwam achter deze wetenschap.

Er wordt gezegd dat sommige ontmoetingen een leven kunnen doen omkeren. Dit is wat er op het punt staat met u te gebeuren, nu … deze seconde! Het is een mooie kans, voldoende zeldzaam aangezien ze zich 2 keer voordoet, dus grijp ze onmiddellijk. U stelt zichzelf aan geen enkel risico bloot, door deze ervaring uit te proberen.

mona 1Soms volstaat een duwtje in de rug door het lot … en vandaag lacht dit lot u toe… Hierna, kan u het lot alleen maar bedanken voor wat ze voor u heeft gedaan. Het is geen toeval dat u vandaag dit bericht ontvangt… Ze wacht op u. Het is nu aan u om het te vertrouwen !

Wat ze u kan vertellen, kan de loop van uw leven onvermijdelijk veranderen… Haar Gaven kunnen u leiden en zullen u zeker de weg naar de sereniteit openen. Zodoende zal uw leven zoveel helderder lijken. Vergeet niet, als uw paden zich vandaag kruisten, dan is dat een teken !

U voelt een knoop of een gewicht binnenin uzelf…iets dat uw geest vergiftigt…twijfels, vragen, iets dat u aan het kniezen brengt… Dan is dit een kans die zich voor u voordoet ! Grijp deze uitgestoken hand !

Vanaf morgen zal alles lichter lijken, alsof men u verlost heeft van dat gewicht, als een bevrijding…Dat is wat ze allemaal zeggen nadien ! U ontvangt ook deze steun die zo kostbaar kan zijn !

Profiteer ervan, zonder nog een minuut te verliezen, nu er nog tijd is !

En dan gaan we verder kijken. En kom,en we tot deze wetenschap.

Mona Luisa : U komt op het juiste moment. Ik zat in het midden van een Numerologie sessie en er verscheen een monanummer op het moment dat u bent gearriveerd. Nummer 7. Ik zag ook een brunette, een persoon van wie de naam begint met de letter M…

Mona Luisa : Waarschijnlijk een persoon die in de komende dagen belangrijk voor u gaat zijn, maar ik heb een vreemd gevoel.

Mona Luisa : U aarzelt om deze helderziendheid serieus te nemen, waarschijnlijk omdat het gratis is, denkt u opnieuw, dit is geen spel ik voel een soort van angst bij u. Er is een vraag die u kwelt.

Mona Luisa : Wat is uw geboortedatum?

Mona Luisa : een seconde alstublieft… Ha, ik zie. De Numerologie van uw Verjaardag duidt op een periode van onrust en onzekerheid die zullen eindigen in de komende dagen. U gaat antwoorden hebben.

Mona Luisa : Allereerst bent u een man of een vrouw?

U : een Man

Mona Luisa : Wat is uw voornaam?

U : con

Mona Luisa : Denk aan Een vraag die u echt stoort op dit moment. Welke? (Selecteer maximum drie vakken)

U : Ik wil me ontdoen van de pech die me achtervolgt.

Mona Luisa : Ik kan heel gemakkelijk antwoorden met wat ik nu weet van u. U gaat dit ongelooflijk vinden. Wil u dat ik een heel bijzonder werk in uw voordeel begin? U loopt geen risico, het is helemaal gratis.

Mona Luisa : Wilt u speciale introspectieve helderziendheid ontvangen die Ik u heel snel zal verzenden per e-mail?

Na deze vraag stop ik. Want ik geef niet zomaar mijn e-mail prijs.

Volgens dit schrijven kom ik een brunette tegen en haar naam begin met een M. Waarschijnlijk een persoon die de komende dagen belangrijk zal zijn (alleen de komende dagen?), Maar ze heeft een vreemd gevoel ……..

Misschien is haar vreemde gevoel wel dat M toch niets zal worden – hahahaha. De brunette dan.

De M die ik ken, is blond. Dus helaas voor haar (hahahaha) valt ze af. Want volgens haar eigen zeggen is dat blonde haar, haar eigen kleur. Staat ze goed trouwens hoor. De andere M wie mist joudie ik ken, ( en dat is wel een brunette) woont aan het de andere kant van de wereld (Amerika). Ik ken haar al jaren. En wij delen dezelfde passie. The Who’s bassist John Entwistle en Indianen.

Volgens een spelletje op Facebook denkt Mary veel aan me. Zou Mona dan toch gelijk hebben?

Ik geloof veel. Maar niet in dit soort dingen. Hoe kan je voorspellen dat ik iemand tegenkomt, terwijl ik dat zelf helemaal niet wil? Het gebeurt of het gebeurt niet. Toch zal ik met een grote boog om iedere brunette heen lopen. Men moest eens ………… – hahahaha

37 gedachten over “Mona Luisa

    1. Marijke, probeer maar uit; maar let wel, je wordt dagelijks, zoniet tweedagelijks gestalkt, maaaaanden en waar het altijd over gaat is geld en nog eens geld…….. en liefde. Bij mij is dit spelletje al meer dan 6 maanden bezig en op persoonlijke vragen krijg je NOOIT antwoord, alléén standaardbrieven krijg je en een vraag tot betaling, dus niet gratis!

      Like

  1. Ik heb ook regelmatig (in het begin) maar nu dagelijks mails van haar. Het rare is dat er wel het één en ander klopt, ze spreekt van 2 belangrijke dagen en inderdaad… Ik ga eind januari veranderen van werk. De 2de datum kan ik niet direct linken aan een gebeurtenis. Ze vraagt inderdaad ook wel geld (eerst €79,00 en nu €59,00) maar ben niet van plan om te betalen. Wie heeft er ook nog ervaringen met Mona Luisa?

    Like

      1. Ik weet niet of hier op dit forum iemand ook iets heeft meegemaakt betreffende Mona Luisa ik heb haar betaald maar zou gaarne mijn geld terug gestort zien,heeft iemand enig idee,of hoe, moet ik zelf reageren!

        Like

      2. What a great site indeed comments content news constantly up to date and qu,lhtyatiis site now and much faster high-quality and fast site that comments are always up to date, admin really want to thank us, it's thanks to such a beautiful site comments we gain knowledge we and listen from this site music

        Like

    1. Ik krijg ook net als alle schrijvers; op dit blog de zelfde e-mails en aanbiedingen, maar weet je dat het gewoon een computer is die dit schrijft en verstuurd. Die zogenaamde Mona Luisa is veel te druk bezig om het geld van de mensen welke haar geloven en betalen uit te geven. Ik betaal nooit en zal ook nooit betalen. Als je heel diep in de voorwaarden kijkt en doorleest dan staat er ergens onderin dat het een computer is welke of op Malta of op Cyprus staat.

      Like

  2. hoi ik heb zelfde met stalk mail van mona liusa ik weet dat bedrieglijk is nooit kan deze dame iets voorspellen ze blijf vragen dat ik nog 30 dagen heb voor mijn problemen op te lossen .wat ik wel weet dat ik nooit zie wie al geholpen is door haar ?? dus mensen ik waarschuwing gaat nooit op in

    Liked by 1 persoon

  3. Wees op uw hoede,dit is louter een financiële constructie,behorend tot een groep “waarzeggers”.Je kunt drugs dealen,je kunt pooier zijn in de prostitutie,maar je kunt ook in de ” waarzeggerij”gaan,brengt evenveel op!het is een groep van geraffineerde, gewetenloze mensen die trachten uw zwakke plekken te ontdekken,daar op in te spelen en u volledig in te palmen: u bang makend met morele chantage en dreigen met uw totale ondergang indien ge hen niet volgt (of dus niet betaalt) en als zij voelen dat ge terugtrekt.Zij werken graag met onderwerpen als gemakkelijk geld,de lotto winnen(geven dan cijfers op die totaal niet kloppen!),beweren in contact te staan met oude wijzen uit lang vervlogen tijden,bvba Nostradamus,ze verblinden u met angst en mislukking indien ge “deze laatste kans niet grijpt” en waar het echt om gaat,geld natuurlijk,daar wordt zo weinig mogelijk over gesproken! meer nog,als ge dan een betaling gedaan hebt,komen ze de volgende keer af met een nieuw hoofdstuk,speciaal en exclusief voor u,bvb,”het is nu ook echt noodzakelijk dat we een chakra-lezing gaan houden,want dit is een onmisbare schakel in uw uiteindelijk succes dat toch”o zo dichtbij is”,en wat staat er onderaan? de zoveelste “bescheiden”bijdrage voor de onkosten!Zij gebruiken standaard klaargekauwde teksten,bovendien helpt de computer ook,want wie krijgt er nu een pak bladzijden op een uur getijpt,en dat dan nog eens voor zovele mensen!
    Medelijden veinzend van”het wordt nu echt tijd dat ge het leven van overvloed en onbegrensd geluk krijgt dat ge al die tijd al verdiende,maar dat een ongekende kracht u van onthield!
    Of ze beginnen met te zeggen dat ze een schok hadden gekregen toen ze uw horoscoop lazen,in heel hun carrière nog nooit zulk een uitzonderlijk,speciaal,uniek geval meegemaakt,
    Ik kan zo nog een kwartier verder gaan,mensen het zijn gevoelloze enkel op geld gerichte demonen,die geen greintje medevoelen hebben en enkel er op uit zijn dat ge zoudt breken,door de knieën gaat en gij in hun handen een speelbal zijt en een bron van inkomen!alle listige argumenten zijn goed!
    Dit is mijn ervaring,want in haar groep zat er nog een andere,die op hetzelfde moment mij contacteerde en met beweringen afkwam die elkaar volledig tegenspraken!
    Zij zitten in een firma die hun belangen behartigt,kijk maar eens goed naar de kleine lettertjes onderaan de e-mails,een firma die gevestigd is ver van hier over de Atlantische oceaan,ongrijpbaar en goed ingedekt,geen kat die hen kwaad kan doen,maffia!
    Blijf uit hun buurt,geef uw geboortedatum en plaats nooit op,en ga liever in uzelf kijken,leer mediteren( bij bekwame en rechtschapen mensen),want problemen moet ge zelf oplossen,alle kracht zit in u,ge moet enkel de stap naar binnen willen zetten,waarmee ik niet wil zeggen dat ze allemaal malafide,met kwade bedoelingen zijn,doch dezen zijn zeer,zeer zeldzaam!

    Robby Sandler

    Liked by 2 people

    1. maak je niet te druk daarover. Ze spelen het zo slim dat je denk dat ze gelijk hebben. En ze blijven bezig. En als ik ze moet geloven win ik iedere week de loto of zo. Veel geld maakt mij gelukkig. Maar ik heb wel iets anders nodig om gelukkig te zijn dan geld, Helaas heb je een duren les geleerd, geef het door aan een ieder. Dan verdwijnen ze van zelf wel.

      Like

      1. Die vrouw blijft bezig ik ook ontvang mail en je moet sterk in je schoenen blijven staan want ze blijven proberen je zwakke plek te vinden was t maar zo makkelijk en dat volgens haar uit hemel komt en contacten heeft maar of je wel wil betalen envooral niet tegen andere wil zeggen.want dat. Kan wel een dehuppelde…pup vibratie storen.

        Like

  4. Ook ik reageer op haar berichten. Vraag dan om de cijfers en dat ik achteraf betaal. Als nik toch ga winnen kan ik meer geven dan 59 euro. Geen reactie. Zegt genoeg. Speel het spelletje mee maar betaal niets. Diegene wint en jij verliest. Anoniem.

    Like

  5. Het is als je goed leest in de zogenaamde algemene voorwaarden slechts een computer en niets geen mens van vlees en bloed.

    Ik krijg dagelijks ook mails binnen maar reageer verder nergens op.
    Als je een fake geboorte datum en jaar in geeft dan krijg op een gegeven moment zelfs een mailtje dat je de geboorte datum en jaar + je naam kan aanpassen.

    Daaruit blijkt al dat het allemaal onzin is.
    Zorg voor een goede virusbescherming en firewall in je computer en er kan nog weinig schade aan je computer ontstaan.

    Like

    1. Dat je alles wil weten over je toekomst, begrijp ik maar alk te goed. Ik kan je niet de toekomst voorspellen alleen dat ik het niet kan en ga en zoek iemand die het wel kan. Maar deze doet zo maar iets. Altijd maar hebben ze het over geld. Nu weet ik niet hoe het met een ander is, maar geld maak mij echt niet gelukkig hoor. Een paar benen waarop ik kan lopen zou al te gek zijn.

      Like

  6. Hallo
    Ik heb ook al een hele tijd mails van haar
    Ik heb helaas wel mijn naam en geboortedat gegeven maar geen geld overgemaaktiewdereen heeft wel iets wat hij of zij graag anders en beter wil

    Like

  7. ja marie louise lijkt op maria duval.
    toevallig als zij mij een mail stuurt, van het is de laatste kans, ik maak me zorgen om je.
    het is de waarheid, ze hebben met gekort op uitkering en ook met terugwerkende kracht omdat mijn dochter niet meer bij me inwoont maar niet uitgeschreven heeft. ze woont in griekenland. dus kostendelers norm, moest geld lenen om te leven, en moet lenen 500 om sociale dienst terug te geven. het is bijna een verleiding om toch te doen. vooral omdat ik een bezwaarschrift heb gedaan omdat mijn dochter geen werk, uitkering, studie kan volgen omdat ze met haar vriend in griekenland woont en gaat trouwen daar.

    Like

    1. God zo’n zelfde e-mail kreeg ik ook afgelopen dagen; ze proberen van mij geld [€39] te krijgen maar daar trap ik niet in dus. Moet u ook niet doen. ’t riekt naar oplichting, vandaar.

      Like

  8. Vol ongeloof ging hier de deurbel in Enschede…
    Na maanden van mails te te hebben gekregen van Mona Louisa heb ik ze me maar genegeerd en af en toe is een mail gelezen. Dit omdat ik af en toe toch nieuwsschierrig was omdat ze altijd wel een kern van waarheid bezat. Uiteindelijk heb ik nooit geld overgemaakt maar dus wel wat gegevens zodoende krijg ik nog steeds mails in de ongewenste mailbox. Ik was eergisteren thuis gekomen vd stad alwaar ik voor ik naar huis ging moest oversteken bij een zebrapad in het centrum aan de singel. Het was vrijdag dus erg druk vd mensen en veel van onze duitste oosterburen die ook in de stad waren wezen winkelen Hierbij werd een oudere vrouw door een groepje jongeren omver gelopen. Als schrik reactie heb ik gereageerd per toeval/geluk in de moment opname haar opgevangen , dit voorkwam een akelige val voor de stevige oudere deftige Dame. Ze keek me aan met een kristalheldere blik en zei dankje jongeman. De jongeren boden excuus voor het te roekeloos oversteken waardoor ze in botsing kwamen met de Dame.. Ik gaf haar haar handtas en knikte op een bevestigende manier dat alles goed is. Ik ben met haar meegelopen tot ze bij de stoep was, zodat ze rustig kon oversteken. Ik gaf nogmaals een vriendelijk knikje en wensde haar een goed weekend. Daarna draaide ik me om en nu komt het opmerkelijke zoniet wonderbaarlijke ik hoorde dat mijn naam werd geroepen “Bas” . Maar het leek dus dan op een telepathische wijze. In elk geval keek ik om richting de oude vrouw toen we elkaar recht in de ogen aan keken. Sprak ze me toe met rustige maar krachtige en diepe stem. “IK zal voor jou een gelukskaarsje aansteken die jou zall begeleiden naar positiviteit en gelukzaligheid” Ik zei hierop vrij nuchter “dank u dat waardeer ik .” “Het ga uw goed”. Na deze gebeurtenis was ik na 5 min thuis gekomen en hierna nog eens 5min ging de deurbel. Rrrringgg.. Er stond een dikke romeinse kaars voor de deur te branden. En er lag een kaartje door de brievenbus. “Lieve Bas laat deze kaars aan tot deze volledig is opgebrand” De magie zal weer de jou zijn”. Voor geluk behoort jou toe om de balans in de wereld te herstellen. ” Liefs Mona Luisa p.s. het internet zitten de duivels en de valse profeten die zich als mij voor doen. Hou het geloof in en met jezelf laat niemand je anders doen geloven! ! ML

    Like

  9. hallo,
    ik krijg nu al de tweede week elke avond ook van die mails van mona luisa, bij mij gaat het om een cyclus die eindigt eind december en er begint een nieuwe in januari ,als ik nu reageer zou ik 7 gelukkige jaren hebben met geluk op gebied van geld en liefde. De tijd dringt schrijft ze en ze vraagt 79 euro, een kleine bijdrage noemt ze dat, ik reageer daar niet op want ki vertrouw het niet!
    Ann

    Like

    1. Hey there. I want to to ask a bit so€ghtineâm¦is this a wordpress internet log as we are preparing to be transferring more than to WP. Moreover did you make this template all by yourself? A lot of thanks.

      Like

  10. Hallo,
    Dat Mona Luisa is een oplichterij van jawelste. Ze biedt een “gratis”advies aan en dan komt natuurlijk meteen een link,als je die aanklikt ben je de pineut. Meteen 79 euro dokken en dan?????
    OPLICHTERIJ

    Like

  11. Ik heb een e-mail gekregen van mona luisa,ik heb eerst gedacht ik moet opletten!Toen dat er een hele tekst kwam was ik verschoten en even bang.1 ding was zeker waar ik had moeilijke tijden achter de rug.ik heb bij die tekst mijn naam geschreven mijn e-mail was mijn oude mail en mijn geboortejaar klopte niet heb ik er gezet.Ze zei ik neem snel weer contact op met jou ik had op die link in mijn mail gedrukt.toen dacht ik ik wil meer weten als die echt is dus na zoveel reacties te zien heb ik besloten mij uit te schrijven en dat deed ik ook.Weet er iemand wat er zal gebeuren?????

    Like

  12. Sin duda, Barret era un genio.Pero vivió muy deprisa como todos los genios.Hoy, cuando leo este artículo y escucho esta musica, vuelvo a una adolescencia lejana e incrofonmista. Gracias a vosotros he buscado los viejos discos de Pink Floyd.Su música sigue siendo actual porque era y es simplemente diferente.

    Like

Geef een reactie

