Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

The Mythica

The Darkspore

Ja, nu we toch bezig zijn Het was een DVD die amper 5 euro kosten. Melanie Stone kwam me wel bekend voor en de zwaarden die ze in d’r handen had …….. Dus maar gekocht..

mytrhica 2Toen ik hem op zetten had ik niet zoveel hoge verwachtingen van deze film Okay Melanie Stone zei me wel iets, en de zwaarden brachten mijn hoofd op hol.

Dus maar op gezet met een knipoog. Volgens de beschrijving achter op de doos, was hij in de stijl van The Hobbit, Game Of Thrones en The Lord Of The Rings.

Games of Thrones had ik ook in mijn handen, en de DVD, The Hobbit en The Lord Of The Rings, heb ik ook op DVD. Het zijn niet mijn favoriete films, maar om nu te zeggen dat ze slecht zijn ……… Het enige commentaar ik op deze twee films heb, is dat deze zo lang duren.

Gelukkig deze niet. Maar 105 minuten, dus daar is vrij makkelijk door te komen.

Toen ik aan deze film begon, liep hij regelmatig vast. Nu deden dat de laatste tijd, meer DVD’s. Dus wordt het eens tijd voor een andere. Ten slotte, de DVD speler die ik heb is ook al ruim 15 jaar oud geloof ik. Dus wat dacht je ervan, dat hij versleten is ……….

Nou, als ik de advertentie zien, dan zijn ze voor een euro of 50 te koop. Dus dat moet wel lukken. Toch?

Maar eerste op de oude deze film zien.

Het oog wil ook wat. Nu heb ik het niet over de schoonheid van de dames. Deze zijn ook wel mooi, maar daar koop je geen DVD voor, toch. Nee ik heb het over de beelden. Het camera werk en de belichting. Deze zijn in een woord geweldig.

Het enige nadeel van deze DVD is wel, de bonussen. Nu heb ik niets tegen bonus materiaal. Deze zijn vaak heel nuttig voor mij. Maar op deze, kan aan mijn instelling liggen, is de ondertiteling in het Duits. Nu kan ik Duits aardig verstaan, maar beslist niet lezen.

Deze film is zeker het zien van een tweede keer meer dan waard. Nu ben ik wel niet goed in alle namen van hoofdrol spelers/ster), maar hier komen van gezicht dan, best bekende actrices/acteurs in voor.

Geef een reactie

