Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

MP4 Bestanden en Diverse YouTube films

Als je ruim 200 Euro terug krijgt van de servicekosten van mijn huis/flat …….. Ja, dan heb ik sneller een nieuwe DVD-Blu Ray recorder, dan ik zelf had gedacht en gehoopt.

Het is nogal een uit gebreide, geloof ik. Ik kan er mee op Internet (wat moet ik daar mee) en o.a. YouTube clips mee afkijken.

a kid inNu heb ik in de loop der jaren vele (honderden) clipjes van The Who en solo gedownload en op schijf gezet. Had eigenlijk geen idee waarom, wat ik er mee moest doen. Maar ik had de gedachten, ach je weet maar nooit. Nu heb ik et, morgen moet je weer maar zien of het er nog op staat.

Ik heb ook verschillende films gedownload, Zoals Vikings uit 1958 The Revenge Of Ivanhoe uit 1965, twee documentaire van en over King Arthur en de jeugd film A Kid In King Arthur’s Court.

Eden van de leukste films is de kinder film van Walt Disney A Kid In

JOSS ACKLAND, THOMAS IAN NICHOLAS, PALOMA BAEZA Film 'A KID IN KING ARTHUR'S COURT' (1995) 01/05/1995 CTK32567 Allstar/Cinetext/DISNEY ** WARNING** This photograph is the copyright of DISNEY & can only be reproduced by newspaper & magazine tv guides in conjuction with the promotion of the above film. A DISNEY byline must also be printed.

King Arthur’s Court. Het is eigenlijk een soort Black Knight film. Alleen deze jongen speelt honkbal en komt na een soort aardbeving in een gat terecht die hem terug in de tijd plaats. Bij King Arthur.

Over King Arthur gesproken. Ik ben dol op alles wat met King Arthur (Camelot, Merlin enz.) te maken heeft. Een held voor me. Ik heb een twee korte documentaire van o.a. de BBC gedownload van YouTube. The Real King Arthur en His Life And Legends zijn de titel van deze twee documentaires. Nu kan je op YouTube diverse documentaires vinden die alle te maken hebben met King Arthur. Dus keus genoeg. Ik kan daar nu lekker naar kijken

revenge ofDan Ivanhoe, een andere held van me. Ik heb ooit eens The Revenge Of Ivanhoe gedownload. Een heerlijk film is dat. Ooit gezien op mijn computer, maar nu op de TV. Het is een film uit 1965. Dus een oudje. Het is een film uit 2965. In kleur. De kjleuren toen, waren nog niet zo, als dat men dat vandaag de dag doen. Ook de belichtingen niet. Het is gewoon zo.

Eigen zouden ze deze film eens opnieuw moet verfilmen. Want het is een uit stekende film. Ja, ik zou het zelf kunnen doen. Ik weet nog wel iemand die Rowena en Rebecca zou kunnen spelen (als ze dat willen natuurlijk) dus dat moet geen probleem zijn. Nee, Ivanhoe zou ik beslist niet zelf spelen horen.

vikings 1958 aOver oudjes gesproken. Op de TV werd ooit een de film The Vikings, net Kirk Douglas en Tony Curtis uit gezonden. Het was op de Belgische TV zender

Op deze film werd ik eens door iemand (ik denk Hans) op attent vikings 1958 bgemaakt. Ik heb hem op TV gezien en later vanaf YouTube gedownload. Een heerlijke film. Wel een oudje, de de kleur is wel anders dan dat we nu gewent zijn. Maar ja, who cares.

Ik was toch aan het zoeken en kwam ook nog een hele reeks met aflevering tegen van FC de Kampioenen. Heerlijk lachen geblazen, dus die gaan we ook snel bekijken.

Dank je wel dat ik de service kosten terug kreeg, zodat ik een nieuwe DVD- Blu Ray speler kon kopen. Dat is echt genieten geblazen. Ik kan niet alleen de MP4 media afspelen, maar ook weer films-series kijken (zoals de Man In The Iron Mask, Musketeers) afkijken.

Geef een reactie

