Geplaatst in Wat me bezig hou

Succesvol Afgerond

Je gaat moedig een uitdaging succesvol afronden

Aldus een voorspelling die ik op FaceBook heb gedaan. Ik zag deze voorspelling en heb mee gedaan op donderdag 8 oktober 2015. Later op de dag, werd het wel erg ironisch.

De afgelopen 45 jaar ben ik mijn roots aan het zoeken geweest. Zeker het laatste jaar ben ik te weten gekomen, wat ik al die tijd aan het zoeken was geweest. En eerlijk gezegd, verbaasde mij dat helemaal niets.

Maar als je al zolang iets zoekt, dan zoek je dat, om het weten, want er klopt gewoon iets niet. Dus kom je dingen tegen tegen, wel niet de waarheid, maar ……….. De verbazing is dan wel weg. In mijn geval.

005Er zijn twee mensen, die mijn het laatste jaar ontzettend goed hebben geholpen. Een van die twee is mijn hulp. Zij bood mij spontaan dingen aan, en heeft spontaan dingen gedaan, die ik nooit en te nimmer zal vergeten. Mijn Hertje (een Indiaans Totemdier).

Omdat ik weken aan het denken ben geweest, hoe ik haar moest bedanken kwam ik afgelopen maandag iets tegen tegen in een winkel, dat mij aan Hertje moest denken. Zonder er bij na te denken heb ik het gekocht, met de bedoeling het haar te geven.

Het probleem was eigenlijk, dat ik niet wist wanneer Hertje zou komen, dus dat heeft een paar dagen in mijn woonkamer gestaan.

Nu zat ik op donderdag 8 oktober op mijn facebook pagina te kijken en kwam bij iemand het spelletje-voorspelling spelletje “De Glazen Bol” tegen. Ik dacht, ách waarom niet. Kwam er uit dat ik een uitdagend en succesvol iets zal afronden. En wie kom er ’s avonds als hulp bij me, juist ja, Hertje.

Ik moest denken aan het Glazen Bol voorspelling. Ik vond dat erg ironisch. En ik moet zeggen zeggen, ik heb het succesvol afgerond. Nu mijn Steenbokje=Gans nog. Even denken. Komt wel goed.

Nu kun je allemaal denken wat je wilt, maar toen ze weg ging-was, sprongen, gelijkertijd, twee lampen. In de woonkamer en in de douche. Oeps, ineens in het donker. Gelukkig nog kaarsen.

Ik begon langzaam in dit soort voorspelling te geloven. Er gebeuren te veel dingen, waar ik niet onderuit kan. Maar om nu te zeggen, dat het Hertje lig, dat mijn lampen stuk sprongen …….. Ze was erg blij met het cadeautje, maar dit is, hoe noem je dat????

Toch heerlijk.

Geef een reactie

