Geplaatst in Eigen muziek

Nobody Just Like You

Hij is al sinds 1997 overleden, maar nog steeds luister ik er naar en inspireer hij mij enorm.

Misschien is hij trots op mij dat ik een deel van de tekst van hem (Ronnie Lane dus) heb gestolen. Misschien schaam hij zich dood. Wie zal het zeggen. Maar een ding is zeker voor me, Na al die jaren denk ik nog dagelijks terug aan onze ontmoeting in 1980.

Het lied was ik op 26 november op nam is getiteld Nobody Just Like You

https://www.facebook.com/Castle-Home-Studio-476060479152922/?ref=hl

Geef een reactie

