Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray, King Arthur

A Kid In King Arthur’s Court

Een Kinder film, maar wel een hele leuke.

a kidNu heb ik die film. Ineen paar geleden, al een paar maal op You Tube gezien. Een film in de stijl van Black Knight. Dus kon het niet uit blijven dat ik heb eens zou kopen. Mijn Beertje heeft hem gelijk met The Mists Of Avalon besteld. Heerlijk.

Een honkbal speelertje die door een aard beving in de wereld van King Arthur terecht komt.

Het verhaaltje is natuurlijk 012erg luchtig. Hij is vanaf de leeftijd, 6 jaar, dus duidelijk een kinderfilm. Maar dat wil niet zeggen dat een volwassenen (nou ja, volwassenen?) hem niet mag bekijken en hem leuk vinden.

Als je kinderen heb, van de 6 jaar, kun je altijd een smoes verzinnen, dat je hem heb gezien. Niet doen, gewoon voor jezelf kopen en heerlijk genieten op de bank van de film.

Ondank dat hij een 2000 eeuw honkbal truitje aan heb, en zijn CD speler met Hard Rock,

kinopoisk.ru
kinopoisk.ru

is er, zeker wat het interieur betreft, volop te genieten. Wat dat is kasteel uitvoering. En dan heb ik het nog niet over de kleding die ze dragen.

Een leuke film, dat ik deze nooit eerder heb gekocht. Een must. Ik begrijp dan ook niet dat b.v. Zapp hem nog nooit heeft uit gezonden, zover ik dat weet dan.

Geef een reactie

