Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray, King Arthur

Mijn Films over en van King Arthur and Co.

Natuurlijk heb ik verschillende films/DVD van en over King Arthur. E natuurlijk weet ik dat er nog veel te zoeken/kopen is.

002Of wat er mee te maken heeft. Het probleem (als het al een probleem is) wat ik heb, is wel, dat ik eigenlijk geen enkele titels weet, en dat ik al mijn films/DVD’s eigenlijk per ongeluk ben tegen gekomen. Meestal via de TV.

Dus, ik ben nog lang niet uit gekocht en zeker, nog lang niet uit gezocht. We komen er wel. Maar alle hulp (aan titel) zijn welkom natuurlijk.

Het is wel zo, dat, de titels die ik dan weet, niet in Nederland te avalonkrijgen, te koop zijn. En niet iedere winkel kan het niet bestellen, omdat ze nu eenmaal met bepaalde leveranciers te doen hebben. Het is niet anders.

King Arthur Director’s Cut

The Adventures of Merlin Hier heb ik op dit moment 4 seizoenen van. De vijfde is onderweg. Ik hoop in deze maand nog een review er over te schrijven. Met een beetje geluk net voor de Kerst dagen of er net na. Als ik deel 5 net zo vaak zal kijken als deel 1 t/m 4, dan maak mijn DVD speler over uren. Maar ja, dan had hij maar geen DVD speler moeten worden (hahaha).

Merlin’s Appientice

Camelot De gehele serie (maar 1 seizoen, zover ik dat weet) Deze serie heb ik al vele malen gezien. Of in zijn geheel (13vafleveringen) of losse afleveringen.

The Real King Arthur Is een documentaire via YouTube

His Life And Legend Is een documentaire ook via YouTube. Voor zover ik weet, is er eentje te koop, maar deze bedraagt ruim 55 euro’s. Dat is nog al wat voor een uurtje.

First Knight Is een prachtige film

A Kid In King Arthur’s Court een leuke kinder film

Mists Of Avalon Dit is natuurlijk ook een mooie film, die ik tegen kwam dankzij SBS 9.

Op deze weblog bij de map Films/DVD is van al deze films wel een beschrijving te zien/te lezen.

Geef een reactie

