Geplaatst in Wat me bezig hou

Bij de tijd

Een

Trust

Muis

Gisteren avond (Vrijdag 22 Januari 2016) heb ik mijn laptop (de Lenovo) terug gehaald.

Nu had ik hem al eind december gekocht. Maar omdat ik het 009allemaal niet goed meer kan installeren en zo, duurde het een tijdje. Even dacht ik “dit is een miskooop”, maar ja, dat kan natuurlijk niet.

Nadat mijn hulp was geweest, trok ik mijn jas aan en was ik weg naar A. Want zij had hem hem mee genomen om o.a. De muis te installeren. Ze had gelijk Internet geïnstalleerd Chrome), dus kon ik aan de slag. En samen hebben we de tekstverwerker Open Office Writer geïnstalleerd, zodat ik op de laptop stukjes kan schrijven en deze later op de PC kan voorzien van foto’s. Op deze manier gaat het sneller, want de laptop is zo op gestart.

De PC daar-in-tegen staat in een andere kamer van mijn huis, en duurt nu eenmaal langer voordat hij op gestart is. Met het grote risico, dat ik niet precies meer weet wat ik in mijn hoofd had.

De muis die ik ze had mee gegeven, werkte niet. Te oud. Dus had ze haar eigen draadloze muis geïnstalleerd. Op zaterdag middag 23 januari, ben ik een nieuwe muis gaan kooen., Ja,voor het geld hoef je het ook niet te laten. Voor slechts 9 Euro had ik er een.

Toen ik weer terug thuis was (van boodschappen doen), ben ik begonnen met het spelen.

Op zondag 24 januari, heb ik de geleende muis van A terug gebracht. Ze was ziek. Nu is het van belang dat ik er mee om kan gaan.

En als je dan zo met de laptop (de Lenovo) werkt, kom je er toch wel achter dat alles zo’n beetje anders werkt. Dat kan natuurlijk te maken hebben met dat er Windows 10 al standaard op de laptop zit.

Geef een reactie

