Geplaatst in horoscopen, Wat me bezig hou

Kreeft – De mooie (22 juni tot 21 juli)

Horoscopen ……… Ik smul ervan. Ja. Als je ze allemaal moet geloven, dan had ik ook geen leven meer. Er wordt altijd gezegd en of geschreven hoe het voor de Kreeft zal zijn. Maar er wordt nooit eerst eens gevraag, of je dat als Kreeft nu zelf wel wil. Maar ik geniet er steeds weer van. Ik zal het ook blijven opzoeken.

De beste zoener. Ongelooflijk sterke aantrekkingskracht.

kreeftDe liefde van kreeften is uniek. Heel romantisch. De zorgzaamste persoon die je ooit zult ontmoeten in je leven. Zijn echt heel grappig.

Zorgen voor een aangename sfeer op elk feestje. De meeste kreeften nemen je onder hun vleugel en sluiten je in hun hart, waar je altijd zal blijven. Zijn zeer creatieve mensen, want ze zijn artistiek en lichtjes gek.

Kreeften hebben hartstochtelijk lief, als geen ander. Heel spontaan. Geen vechter, maar geven je een duwtje in de rug als het moet. Kreeften zijn mensen die je niet wilt verliezen. 12 jaar geluk als je deze bijdrage deelt!

Note Con: nou ik zou zeggen, waar wachten ze nog op. Ik zit klaar.

Geef een reactie

