Geplaatst in Indianen

Minninnewah

Wervel

Wind

Soms kom je op facebook iets leuks tegen.

indianen naam 2 chayrtonHoe is je naam bij de Indianen. Nou dan moet ik daar het mijne van weten. Doormiddel van verschillende vragen kreeg ik een antwoord.

Men kwam uit bij Chayton (Valk). Ik bewaren natuurlijk, maar ik kon dat voor een tweede keer nogmaals doen. Dus ikke doen. Want eigenlijk vond ik Chayton nu niet een naam die bij mij paindianen naam 1 minninnewahste. Maar ik moest eigenlijk niet zeuren, want tenslotte had ik de vragen zelf in gevuld.

Maar nogmaals gedaan en de vragen iets anders in gevuld. Nu moet ik toch zeggen, dat de antwoorden niet altijd overeen kwamen met wat ik dacht en voelde. Maar goed. Ze moeten iets, dacht ik maar.

valk en indiaanBij een tweede keer kwam de naam Minninnewah (wervel wind). Deze vond ik wel interessanter. Alleen de wervel Wind niet zo. Ik ga tenslotte niet als een wervel wind door het leven, hoop ik dan maar.

Nu weet ik iets van de Indianen horoscopen. Bij Chayton kwam ook de naam Valk naar voren. Nu ben ik bij de indianen een specht. Nu vind ik een valk wel heel erg mooi. Bij de Minninnewah kwam ik uit wervel wind indianenbij de wervel wind.

Ik voor mezelf wil ik graag de naam Minninnewah aanhouden. Een mooie naam die wel bij me past. Tenslotte ben ik ontzettend mooi (hahaha) toch? Maar hoe, dan ook, het blijft een spelletje. En spelletjes zijn er nu eenmaal op mee te spelen. Niemand zeg jou, dat je er beter van moet worden of er iets van moet leren. Het enige wat spelletjes doen, is jou ontspannen en jou een (bepaalde) plezier geven. Is dat niet Mooi!

Geef een reactie

