Geplaatst in verhalen

Schrijven Van Stukjes.

Het Zal

Wel

Ergens Goed

Voor Zijn.

Soms komen pijnlijk dingen naar boven

006 aNu doe ik het zelf. Maar als je bepaalde dingen op schrijf, kunnen die best pijnlijk zijn. Je word met iets geconcerteerd, wat ontzettend naïef kan zijn.

Nu ben ik met een stukje bezig, waarin ik bepaalde dingen eigenlijk een beetje op een rijtje wilt zeggen. Het stukje heet “Het Geloof In Reïncarnatie”. Nu weet ik wel dat het schrijven van o.a. dit stukje bedoeld is, voor mezelf. Want of ik het ooit zal publiceerde? Weet ik veel. Misschien wel, misschien ook niet. Maar ik vond wel dat ik het eens op moest schrijven, de gevoelens van de laatste jaren, wat er met mijn gebeurt is of nog aan het gebeuren is.

Waar ik eigenlijk me eindig in “Het Geloof In Reïncarnatie” is eigen wel mijn geboorte datum. Best pijnlijk zoiets, Het blijf steeds maar in mijn opkomen.

014 cNu hou ik ontzettend van schrijven. Ik laat het in het midden, of ik het wel kan. Maar de achterliggende gevoel van schrijven is wel, dat ik mijn “ei” kwijt kan. En dat is toch goed. Want bepaalde dingen moet je gewoon kwijt. Het op schrijven van iets, doet wonderen. En of ik iets publiceer, is een andere zaak. Maar tenslotte van rekening heb ik niet voor niets een weblog.

In mijn stukjes gebruik ik nooit namen. Ze hebben van mij allemaal een bijnaam gekregen, dat kan met de horoscoop te maken hebben, met iets wat men gedaan heeft voor me, of dat het in mijn ogen, gewoon bij die persoon past. Zij weten hun naam voor me.

Geef een reactie

