Geplaatst in Middeleeuwen

Hammerhead Castle VS Bearnas Castle

Zoals je kan zien, en hopelijk lezen, heb ik de naam van de hoofd van deze weblog verandert.

De oude naam riep te veel oude herinneringen bij me op, die al een jaar of 6, á 7 verleden tijd zijn.

keltische naamOp facebook heb je spelletjes, waar ik meestal aan mee doet. Gewoon omdat het leuk is. Zo was er een paar dagen terug de vraag wat mijn Keltische naam zou zijn. Bearnas kwam hier te voor schijn. Nu heb ik wel mijn Indiaanse naam op gevraagd, maar deze naam vond ik eigenlijk wel leuk.

De brenger van de overwinning. Je hebt echt een gouden aanraking – alles waar je aan begint lukt een succes te zijn. Je bent een ongelooflijk creatief persoon en slaag er vaak in om met ingenieuze oplossingen te komen voor problemen die anderen helemaal in de war sturen.

Als je de naam Hammerhead al ruim 20 jaar heb, is het een beetje vreemd om deze verandering te doen. Maar ik wil ook aan geven, dat mijn oude ik niet meer bestaat. Ik bepaal nu zelf wel hoe men mij noem.

keltische naam 2De naam Bearnas past veel beter bij me, omdat ik me toch bezig hou met de Middeleeuwen en de Keltische naam, past daar wel bij. We zullen even moeten wennen. Maar dat komt heus wel goed, dacht ik. En wat de inhoud betreft op deze weblog, zal er niets veranderen.

Geef een reactie

