Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

King Arthur

Op dinsdag (19 april 2016) en woensdag (20 april 2016) was er in de aula bij mijn flatgebouw een kleine rommelmarkt.

king arthur japansNu had ik deze film al. De originele op DVD, ooit Kim heeft daar voor gezorgd.

Dit is de Japanse versie. De hoes in het geheel in Japans. Maar voor die ene euro kan je hem niet laten liggen. Al was het maar om de hoes, want deze is wel iets mooier.

Dus over het verhaal hoef ik me niet druk te maken. Maar hoe je het ook weer bekijkt, het blijf een 014geweldige film. En dan voor 1 euro deze persing. Wie weet heb ik wel een collector item in mijn handen.

Maar het gaat toch om de film. En dat ik er niet naar kan kijken heeft daar niet zoveel me te maken. Andere regio, zo ver ik dat snap.

Dus we snel klaar. Op naar de volgende DVD.

Geef een reactie

