Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Rise Of An Empire

Op dinsdag (19 april 2016) en woensdag (20 april 2016) was er in de aula bij mijn flatgebouw een kleine rommelmarkt.

011Het is eentonig om het zelfde voorwoord te schrijven, maar het is niet anders, zullen we maar zeggen. Toen ik deze kocht, zat hij nog in het cellofaan papier. Dus hij was zo nieuw als wat.

De film was niet alleen nieuw, maar ook de titel van de film. Ik had er nog nooit van gehoord

Dit is wat er op de achter kant van de hoes staat.

In dit nieuwe hoofdstuk van de epische 300 saga, vormt

Het is vaak een nadeel dat er eerst nog trailers te zien zijn van nieuwe films. Want dat wil je niet. Althans ik niet. Ik wil de film gelijk zien.

012Nu hou ik wel niet helemaal van dit soort films. Ik bedoel, waarom moet er een hoop (stralen) bloed ergens uit stromen. Het kan best, als iemand zijn hoofd er af gehakt wordt, maar toch. Bij mij hebben ze het nog nooit gedaan, misschien wel gewild? Vandaar ik rond loop als een kip zonder kop (hahaha)

Gezien de 3 euro en de 3 titel is dit een goede aankoop geweest. King Arthur is misschien een collector Item. Wie zal het zeggen. Maar ik heb weer uren kijk plezier gehad. Zeker aan deze film. Bij King Arthur kwam ik niet zo ver. Jammer. Bij Hidden Egypt heb ik weer wat geleerd. Mooi toch.

Geef een reactie

