Geplaatst in Wat me bezig hou

Twee Jaar – 12 mei 2014

De tijd gaat snel. Ik weet het nog goed toen ik op 12 mei 2014 mijn eerste artikel hier op dit weblog plaatste.

001Na een hoop gerotzooi met mijn oude weblog, vroeg ik zo rond de 10de mei van het jaar 2014, op wordpress.com deze weblog aan. Een paar dagen aan het kijken geweest, stukjes schrijven, logo kijken, lay-out enzovoort bon ik .

Natuurlijk, in de loop der tijd heb ik het een en ander verandert. Maar na wat zoeken en kijken wat je er allemaal mee kon doen, hoe het werkte en zo, is hij eigen gebleven aan het oorspronkelijk versie.

Was het in het begin zo’n beetje dagelijks, later werd het om de dag of zat er wat langer tussen.

Toen ik een beetje de vorm had te pakken, ben ik aan de slag gegaan. Het eerste artikel was een review van het muziekblad Gitaar Plus. Daarnaast plaatsten ik wat artikelen waarmee ik op mijn oude weblog was geëindigd.

Inmiddels heb ik ook de naam veranderd in Bearnas Castle. Ik heb hierover al iets geschreven elders op dit weblog. De naam pas gewoon veel beter bij mij. De oude naam, riep toch te veel herinneringen op, die helemaal niet meer bij mij paste.

Geef een reactie

