Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Apache Blood

Na vele middeleeuws achtige DVD’s gekocht te hebben, zijn we nu over gestapt naar de indianen.(alsof Indianen ooit uit mijn leven zijn geweest, hahaha.)

001Ja, als je geen titels weet, dan wordt het moeilijk zoeken. En vaak heeft het meer met cowboys te maken, dan met indianen. Maar na lang zoeken ben ik er twee tegen gekomen. Burny My Heart At Wounded Knee en deze, Apache Blood.

Ik durf best te zeggen (schrijven) dat het de slechte film is die ik ooit gekocht heb,

Het geluid draait rond en de hoeven van een paard of het ruizen van een waterval is nauwelijks te horen, zoveel ruis zit er op. Het is een film uit de jaren 60 van de vorige eeuw die met een microfoon op DVD is gezet.

Dialogen zijn er eigenlijk niet. De film is veel te langdradig, In een flashback op het einde van de film, 2 minuten, is het duidelijker waar de film over gaat.

Het verhaal is vlies dun. En Amerikaanse soldaat wordt aan gevallen en verwond door een grizzly beer en probeer zo snel hij nog kan naar zijn kazerne te struikelen. Hij wordt achterna gezeten door een indiaan.

004Er komt werkelijk een prachtige mooie Indiaanse vrouw in beeld, maar wat deze nu met het verhaal te maken heeft? Ik weet het niet.

Een DVD om heel snel te vergeten. Je moet er zelf niet naar kijken op een druilige zondag middag, als hij op de TV komt. Zonde van je tijd.

Voor mij heeft deze film niets, maar dan ook niets toe gevoegd. Ja in de DVD kast. Maar dat is het enige. Oh nee, het enige goede is aan Mijn Beertje. Deze heeft hem besteld voor me

Geef een reactie

