Geplaatst in Wat me bezig hou

Drukke dag, op 1 juli

Vandaag op 1 juli 2016 naar de fysiotherapie voor mijn schouder.

met beker 2Gisteren (vrijdag 30 juni is maatschappelijkwerkster geweest. We moeten weer alles op nieuw gaan doen, geloof ik. Ik moet verschillende copies maken. Maar het probleem is, waar maak je tegenwoordig.

Aan mijn avond hulp gevraagd of ik dat bij hun op kantoor kon doen. Het blijk geen probleem te zijn. Ze hebben ze mee genomen, dus vandaag (1 juli) zou ik het terug krijgen.

Zodra ik wat bekomen ben en een goede nachtrust hebben gehad, ga ik naar het Ambachtplein, vlak bij me in de buurt. Daar is een Fiësta Mundial. Ik heb geen idee wat het is. Hopelijk is het een beetje mooie weer. Als het maar droog is. Ik zal kijken of ik foto’s kan maken en/of ik kan filmen, en dan zal ik het FaceBook plaatsen. Ik maak er wel een melding van, hier.

Dus duim voor me, dat het een

beetje aardig weer zal zijn.

De rest komt dan wel vanzelf.

Ik heb niet echt een idee wart het precies inhoud, maar is het niets, ben ik weer snel thuis, zullen we maar zeggen.

Maar eerst kijken of ik copies kan maken vandaag.

Zover (17.15 uur) is alles geluk, wat ik moest doen. Een beetje moe, maar dat hoort erbij. Ik denk dat ik straks maar naar het voetballen gaat kijken. België moet spelen. Tot nu toe doen ze het heel goed. Is het niets, ach, ik heb nog wel ergens een DVD liggen in huis, die op op mijn gemak kan kijken.

Geef een reactie

