Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Heksje lily

Rotterdam – Op zaterdag 6 augustus was ik in een winkeltje waar ze alleen maar tweede hands spullen verkochten. Nu kom ik daar vrij vaak, maar op de afdeling van de CD’s, Video’s en DVD’s was ik nog nooit geweest.

011Toen ik zo beetje rond keek, viel mijn oog gelijk op de DVD Heksje Lily. Dus zonder wat dan ook, nam ik hem mee.

Het is een kinderfilm die van af 6 jaar is. Dat ik die leuk vind is niet zo heel vreemd, ik ben tenslotte 6 jaar, oh nee, 62. Maar er zit een 6 in mijn leeftijd, zullen we maar zeggen.

Nu heb ik ik die al een paar gezien. Op kinder TV netten hebben ze deze film al regelmatig uit gezonden. Nu is dat misschien geen geweldige mooie film, maar wel heel erg leuk.

Onze heldin Lily is een normaal meisje van een jaar of tien oud. Ze woon op haar slaapkamer kamer samen met het draakje Hector. De stemmen zijn o.a. Van Lisa Amy Shelley, Ruben van der Meer, Cees Geel en Jenny Arean.

Het is een erg leuke film, waar ik al veel, op de TV,plezier aan heb beleefd. Nu kan ik dat genot steeds weer beleven, omdat ik deze nu heb op DVD.

En dan voor 1 euro 50 …… Wat een geweldige koop.

Geef een reactie

