Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Pirates Of The Caribbean

Rotterdam – Zoals ik al eerder schreef, Op zaterdag 6 augustus was ik in een winkeltje waar ze alleen maar tweede hands spullen verkochten. Ik nam er eens de tijd voor om bij de DVD’s te kijken.

I009k zag daar dat ze Pirates Of The Caribbean hadden staan. Ook deze had ik al regelmatige op de TV gezien. Want ze zenden hem graag uit. Dat heeft misschien wel te maken met de lange speelduur van deze film. Zo’n 2 ½ uur.

Of het een echte goede film is? Niet voor mij. Maar is het een slechte film? Ook niet voor mij.

Het is een leuke film, die het op TV erg goed doet. En het is dat hij maar 1 ½ euro koste, anders had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.

Geef een reactie

