Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

The Musketeer

Rotterdam – Weer een DVD over de Musketiers. Dat komt ervan als het idolen van me zijn.

 the musleteerNet zoals van Merlin, kan ik ook geen genoeg krijgen van de Musketiers. Wat mij wel opvalt is, dat de Idolen van me, Robin Hood, King Arthur, Ivanhoe, eigenlijk fake zijn. Ze hebben nooit echt bestaan. Als karakters in diversen boeken.

Maar het is en blijft een genot van me, om er naar te kijken. En als ik iets leuks tegenkomt, koop ik het zonder er bij na te denken.

Want de boodschap, ieder op hun eigen manier, is het zelfde. Opkomen voor de zwakkeren.

Het is geen film die over de Musketiers gaat. Ze komen er wel iets of wat in voor. Maar de film gaat eigenlijk over D’Artagnan. In deze film is de rol voor Justin Chambers weg gelegd. Vandaar de titel The Musketeer. Dus eentje maar.

De bekendste, voor mij dan, acteur/actrice is Catherin Deneuve.

Maar de aankleding is net zo mooi als dat we van eerdere films en serie gewent zijn. En de kastelen/interieur zijn er om je vingers er bij af te likken. Dus kopen, zou ik zeggen. Genoeg zwaard gekletter komt er in voor. Net zoals als de stunten.

Geef een reactie

