Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

The Lost Legion

Rotterdam – Toen ik deze zag staan, had ik zoiets van, over de Romeinen. Ik ben daar beslist geen fan van.

lot in legionBij het zien van deze film veranderde mijn mening over de Romeinen, beslist niet. Gezien de series, films en documentaire ik daarvan heb, zal ik altijd van mening blijven, dat zij toch wel de geschiedenis hebben verwoest en dat ze toch wel de oorzaak zijn, van de hedendaagse slaven handel. Want ook in het jaar nul, gebruikte de Romeinen al slaven. Ze werden alleen niet zo genoemd eigenlijk. Maar er zijn genoeg voorbeelden.

Zeker gezien de geschiedenis van de Romeinen, ben ik daar niet dol op. Ze waren ook nog vrouw onvriendelijk, en neukte er vrolijk op los.

Nu moet ik zeggen dat deze film/DVD wel best goed is. Okay, ze neuken er op los, zelfs voor de neus van hun eigen vrouw. Maar buiten dat, is het toch een goede film.

Ik zal deze zeker met een gerust hart (op dat kleine stukje na dan), meerde malen bekijken. Ik zal ook beslist niet de eerste keer zijn bij het zien van een film op DVD, dat ik bepaalde scenes over staat, omdat het tegen mijn sluit. En dat is niet alleen bij films van en over de middeleeuwen, maar ook over Indianen.

Geef een reactie

