Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

The Three Musketeers

Rotterdam – Musketiers zijn idolen van me. Ik heb er dan al vele DVD’s van. Maar van deze DVD heb ik meer dan spijt. Deze heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met de bekende Three Musketeers. Zwaard gekletter en dat soort dingen.

3 musketeersOp de cover van deze DVD staat wel een foto van de musketiers, met hun zwaarden in hun handen. Maar dan heb je het wel zo’n beetje gehad.

De BBC TV heeft 3 seizoenen van the Musketeers uit gezonden. Zelf heb ik alleen seizoen 1 en 2. De rede is heel simpel. Seizoen is nog niet te koop hier in Nederland. Dus dat wordt afwachten, zal ik maar zeggen.

Het was voor mij dan ook vanzelfsprekend, toen ik deze DVD zag staan, dat ik hem kocht.

Maar bij het op zette van deze DVD had ik toch een raar gevoel.

De eerste die ik me zelfde stelde was, wat heeft dit met de The Three Musketeers te maken. Nu wil ik niet zeggen, dat het wel leek of naar een film van The A Team zat te kijken. En dat ging maar door.

De naam The Three Musketeers werd dan wel genoemd, maar dat was het enige ook. Niets een zwaard vechten of wat dan ook. Alleen een anno 2000 geweer gekletter.

Zelf de president van Amerika kwam er invoer.

Je moet van dit soort geschiet/mitrailleur geweld houden. The A Team, Die Hard, Man In Black om maar eens wat te noemen. Maar als dat The Three Musketeers zijn, dan ben ik toch The A Team, Die Hard, Man In Black samen. Nee niets voor mij. Wie hem wil hebben kan hem komen halen.

Het is een grof schandaal van deze makers om de film The Three Musketeers te noemen. Ik vraag me af, of ze wel weten wie The Three Musketeers waren.

Schande

Geef een reactie

