Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Elizabeth – The Golden Age

Deze DVD van Elizabeth kocht ik tweede hands al een tijdje terug. Op 13 Augustus 2016.

elizabeth-2Nu had ik deel 1 al een jaar of wat geleden gekocht. Toen las ik al op de cover, en zag een trailer van deze Elizabeth The Golden Age.

Nu ken ik al jaren een Elizabeth, en die mag mijn Queen wel zijn. Dus bij het zien van deze film, moest ik automatisch aan haar denken.

Het is ook, net als deel 1, een hele mooie film. Dus dat ik eigenlijk ruim een maand heb gewacht om deze te bekijken is mijn een raadsel. Nu kan ik wel een smoesje verzinnen van ik heb de laatste 4, 5 weken best wel veel DVD’s gekocht.

Maar dat is een smoesje, want ik kon wel in die tussentijd naar andere, reed al jaren in mijn bezit, DVD’s kijken. Dus kan ik je niet vertellen waarom ik zo lang heb gewacht.

Maar goed, is is nog zoiets van “beter later dan nooit” en spijt heb ik er helemaal niet van. Het is een mooie film en een geldige aanvullen op deel 1.

Dus ik ben blij dat ik hem toen gekocht heb, en hem nu pas bekeken (donderdag 8 september 2016) Nu wachten op Princess Of Thieves en zaterdag (10 september 2016) hoop ik het derde seizoen van de serie The Musketeers te hebben.

Dus alles bij elkaar, een geweldig kijk genot. Koop deze. Is echt heel mooi.

Geef een reactie

