Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

The Mystery Of Black Rose Castle

Deze film kocht ik (voor 1.50) uitsluitend op de titel.

005Dat hij bij het zien, toch een leuke aardige film,is, das mooi meer genomen, zou ik zo zeggen.

En dan nog een kinderfilm ook. Het kan niet beter.

Spoken, toverij een een eeuwenoud geheim zin de ingrediënte van deze film.

Het speelt zich af een kasteel. Ze ontdekken daar geheime kamers, duisteren gangetjes en diep kelders. Toen ik de film kocht en ik zag zo’n beetje de hoes en de tekst las, had ik een beetje het idee dat het over ridders en zo ging.

Dat is niet helemaal waar. Goed er komen ridders in voor, een kasteel en soms magische dingen.

Het zou een geweldige en uitstekende film zijn op Zap TV op een zondag middag. Ik heb er best van genoten, in ieder geval.

Geef een reactie

