Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Dawn Of The Dragonslayer

Deel 1 en 2

De eerste die ik binnen kreeg (op 14 september 2016) was Paladin: Dawn Of The Dragonslayer.

drawn-of-the-dragonslayer-3Toen ik hem bestelde, of beter gezegd, toen men het voor dat deed, had ik eigenlijk geen idee wat ik moest verwachten. Ik zal een trailer als extra op een een van mijn DVD. Leek me wel aardig. Op de trailer leken ze allebei wel goed, aardig. Dus dat werd afwachten

En zoals altijd, kom eerste het tweede deel. En dan moet je eigenlijk wachten tot deel 1 er ook is en dan pas kijken.

Maar nu weet ik niet hoe het met U is, maar ik kan dat gewoon niet. Dus we beginnen maar bij deel 2: The Paladin.

The Paladin is een hele goede film. Hoewel hij een beetje traag is, en de verwachten vliegende draken pas op het einde van de film komt.

De aankleding is voor mij weer geweldig. Niet alleen de kleding, maar ook de interieurs van de kastelen en of woon ruimte.

De trailer van Paladin

De trailer van Paladin

Het eerste deel kwam een paar dagen later. Op 17 september. Maar dan moet ik iedereen teleur stellen. Het blijken twee dezelfde films te zijn. Dus heb je er niet zo veel aan.

 

Wat mij wel opval is de leeftijd grens. Deel 1 is vanaf 12 jaar en deel 2 is vanaf 16 jaar. Dat kan niet volgens mij. Hoe kunnen twee dezelfde film, twee verschillende leeftijd grens hebben?

Het is een geweldige leuke film, maar om hem nu twee keer te hebben, onder een andere naam, gaat me ook nogal een beetje te ver. Zelfs voor die lage prijs. Had voor dat geld beter iets anders kunnen kopen. Maar ja …….

Geef een reactie

