Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Anubis – Het Pad Der 7 Zonden

 

Toen ik deze DVD zag staan, moest ik gelijk denken aan mijn dochter. Tenslotte had ik haar een boek van Anubis cadeau gedaan, jaren geleden.

anubisToen ik op donderdag 20 oktober boodschappen was aan het doen op het Ambachtplein, kwam ik langs een winkel waar een paar weken terug nog de winkelketen Blokker zat. Het was nu een tweedehands winkeltje.

Ik naar binnen en ze hadden daar een doos of wat met DVD’s. Dus ik kijken, vond ik er een vijftal. Toen ik ging afrekeningen schrok ik van de prijs. Deze vijf DVD’s kosten in totaal slecht 5 euro. Dus onderweg had ik zoiets van, niet slecht toch.

Maar zelf voor de ene euro, is dat nog te veel.

Jaren terug had mijn dochter wat lees problemen. Nu was ik iemand, en nog steeds ben ik zo, die ontzettend van lezen hou. Ik vond het dan oh zo jammer dat zij dat eigenlijk niet welde.

Nu had ik haar vaak horen praten over het Huis Van Anubis. Dus dacht ik, als ik haar aan het lezen wil krijgen ……. Ik dus opo zoek naar dat boek en vond het niet veel later. Dat was een misdruk. Ze kwam er achter toen ze aan het lezen was. Ik dus terug en geruild voor een nieuw exemplaar.

Nu zag ik deze film. Ik moest daar aan denken, en voor 1 euro kon het nooit een miskoop zijn. Bovendien zat er een nog een CD disk bij met 6 liedje erop. Nu moet ik zeggen dat ik die helemaal niet gehoord heb. Ben daar ook totaal niet geïnteresseerd in.

De film, een Studio 100 productie, is waardeloos. Is zeker helemaal niet voor mij. Er komen wel iets van een soort zwaard gevechten in voor, maar met de Middeleeuwen heeft dat helemaal niet te maken. Nu heb ik al best veel kinder films gezien, maar deze, nee …….

Blijft over, de herinnering ……. maar die is mijn goud waard.

Geef een reactie

