Geplaatst in Castle Home Studio

Yamaha PSR-E303

yamaha-psr-303

Men zeg, als je wat bewaar, dan heb je ook wat.

Ja een hoop tijdschriften waar je eigenlijk helemaal niets meer mee doet. Zo vond ik bij het opruimen en uitzoeken van al die tijdschriften het maandblad Keyboard Plus. Deze kwam uit januari 2006. Het was nummer 11 uit het 5de jaargang.

010-en-011-samenIk door kijken of het wat was. Ik zag daar een bespreking staan van de Yamaha PSR-E303 keyboard. Een keyboard wat in in die tijd zelf heb gekocht en nu na al die jaren nog steeds heb. Door een ongeluk in 2011 kan ik niet echt meer muziek maken. Dus die Yamaha staat nu in een hoekje in mijn voormalige muziek studio.

De rede dat ik hem in die tijd kocht was om het geluid, dat vrij goed was/.is en de aan slag gevoeligheid.

Uit de test blijkt dat hij er heel goed uit komt. Mede ook het geluid en de aanslag gevoeligheid worden geprijsd. Toevallig?

Geef een reactie

