Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Robin Of Sherwood Seizoen 1

 

Het eerste seizoen van de serie.

robin-sherwood-seizoen-1Ja als je seizoen 3 het eerste koop (op 4 oktober 2016, en dan voor 1.50 euro) ja dan moet je niet gek kijken dat je later pas seizoen 1 en seizoen 2 koop.

Robin Hood is een fabeltje natuurlijk. Maar misschien daarom wel een held voor me.

Ik heb al behoorlijk wat series en films over Robin Hood. Het is voor mij heel moeilijk te zeggen wat nu de beste is. Ik zou het niet weten.

Als je qua opname bekijkt kom deze versie van in totaal 3 seizoenen voor boven aan te staan. Want film uit de jaren zestig van de vorige eeuws zijn uiteraard heel goed, maar de opname kwaliteit is natuurlijk lang niet zo goed als deze serie. En wat kleur betreft, daar zullen we het maar niet over hebben.

Wat ik waardeloos vind in heel deze serie is wel de op de hoes/schijf aan taal robin-sherwood-seizoen-1aaflevering. Dat verschil duidelijk van elkaar. Soms wel twee afleveringen. Dat is wel er veel.

Maar dat hou niet in natuurlijk dat ik ook van seizoen 1 weer ontzettend genoten heb,

Het derde seizoen was slecht 1.50 euro, terwijl dit seizoen (2) 18 euro kosten. Ik moet er even over nadenken, voor ik hem kocht.

Toch maar gedaan, want seizoen 3 nodigde me wel uit om de rest ook aan te schaften. En ik ben blij toen.

Ik zou zeggen, begin alvast maat te kopen, en vergeet straks dan seizoen 2 en 3 niet. Geweldig mooi. Ook wat de beelden betreft. De aan kleding, zeg maar.

Geef een reactie

