Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray, Robin Hood - Ivanhoe - Floris

Robin Of Sherwood Seizoen 2

 

Het tweede seizoen van de serie. Deze serie is nu kompleet.

 

robin-sherwood-seizoen-2Seizoen 3 hadden we al een tijdje (4 okt. 2016). De box, met 4 DVD’s erin, kocht in het winkelcentrum Binnenhof voor slecht 1.50.

Dit seizoen kost zoveel meer. Deze is op vrijdag 18 november binnengekomen.

Robin Hood, een fabeltje, maar misschien daarom wel een held van me.

De serie is nu compleet en het is en blijft een mooie serie.

robuin-sherwood-seizoen-2aEn Robin Hood …….. een fabeltje maar wel een hele mooie. Een held van me. En ik ben blij dat ik nu de hele serie (seizoen 1, 2 en 3) kompleet heb. Een genot om naar te kijken en het zal wel een hele lange genot zijn. Ik heb hem op DVD, en zolang deze speler het blijf doen, of later weer een nieuwe kan kopen, zal ik er van blijven genieten.

Geef een reactie

