Geplaatst in Gitaar Plus 2016

Gitaar Plus 10

 

Nummer 10, december 2-16

Veel te laat, maar dat komt ervan als je een week lang heel slecht ter been ben, dus eigenlijk niet een verdieping lager kan gaan om de post op te pikken.

016En als je alles gehad heb, krijg je op de nacht van zaterdag op zondag nog de griep ook. Overgeven, buikpijn …… De WC was lange tijd een plaatsje voor me.

Maar we hebben hem eindelijk, wel een week te laat. En ik kan me wel voor mijn hoofd slaan, dat ik hem niet eerder heb (laten) ophalen/opgehaald heb.

Mijn medicijn.

Een hij staat weer heerlijk borden vol met geweldig nieuws en reportages. En over de geweldige foto’s die er in staan, zullen we het maar niet hebben.

017De bekende rubrieken, zoals altijd staan er weer in. En er staan weer genoeg gitaar besprekingen, versterkers en effecten in. Twee gitaren wil ik er voor deze ene keer, er uithalen. De Martin D-45 V.O.S is te zien en te lezen in het Gitaar Iconen en als klassieker hebben ze deze keer de Gretsch 6120.

Het mooiste interview deze keer is die met Martha Jane & The Talisman. Hieronder is een clip van hun te zien.

Ik weet het, en dan nog wel het laatste nummer van 2016, heb ik hem wegens ziekte kort gehouden. Dat wil niet zeggen dat er niet genoeg in 018staat. Dus kopen of een abonnee moet nemen. Dus dan een e-mailtje naar gitaarplus@me.com of een telefoontje naar 020-6372274 en als je nog ouderwets een kaartje wilt sturen, dat kan ook naar Hobbies Media BV, Klaprozenweg 86, 1032 KX Amsterdam.
Foto’s copyright by Gitaar Plus, 2016.

Geef een reactie

