Geplaatst in interieur

Schilden in het Interieur

In december 2016 kocht ik twee schulden. Middeleeuwse schilden van Richard De Leeuwenhart en King Arthur.

007Op 12 december kwamen deze aan per post. De pest voor mij was wel, toen ze aan kwamen kon ik ze niet recht ophangen aan de muur. De muur zo zo hard dat je er met een huis tuin en keuken boor niets kan doen.

En omdat de huismeester er op vrijdag nooit is (er is wel een vervanger) moest ik eigenlijk tot maandag wachten. De huismeester kwam toen even met zijn klopboor twee gaatjes boren. Een plugje en een schroefje erin en de schilden konden hangen.

Drie dagen stonden ze in huis. Om dat ze van ijzer zijn, en onder een 004scherpe punt hadden, moest ik de twee schilden op een houtje zetten, zodat ze mijn zeil die ik op de grond heb liggen, niet zou beschadigen.

En toen ze op maandag morgen aan de muur hingen, was ik er apetrots op, zo mooi vond ik ze.

En in de avond moesten de fakkels/kaarsjes aan.

Je hoef aan mij niet te vragen hoe geweldig ik die avond het vond. Toen heb ik twee dagen daarna (met hulp natuurlijk) verschillende dingen in de woonkamer veranderd. De kast op een andere plaats. Maar ook de bank bijvoorbeeld.

Nu zou ik nooit en nooit klaar zijn in mijn woonkamer. Ik heb blijkbaar tocht zoiets over me, d006at ik iets wil maar gewoon niet kan. Het huis is er gewoon niet voor gebouwd. Ja, dan hou het op.

Geef een reactie

