Geplaatst in Wat me bezig hou

Verwisselen van een jaar

 

Het jaar 2016 is weer ten einde. Althans nog een paar dagen.

nieuw-jaarWas het een bewogen jaar? Weet ik veel. Wat ik wel weet heb ik een stuk minder geschreven op dit weblog dan anders. Of daar volgende jaar (2017) verandering in zal komen.

Zeker vanaf de zomer ben ik nog al thuis in de weer geweest. Andere bank, andere lamp, een Kroonluchter, kast op een andere plaats. Een paar middeleeuwse schilden, mijn harnas (Arthur) verschillende plaatsen gehad en wat meer van dit soort dingen.

Mijn dochter heeft een vriend gekregen en ook ook nog een ander huis. Geweldig leuk en mooi huis. Mijn kleinzoon is gelukkig een boefje gebleven. En Mijn Beertje is het einde van het jaar geweldig verlopen. Haar vader is door een operatie weer in goed conditie en tot slot om het goede nieuws helemaal goed te maken voor Mijn Beertje, ze is in blijde verwachting.

Dus als ik het zo bekijkt, mag ik niet zeuren over het afgelopen jaar. Dat zal ik dan ook niet doen. Wel verkouden het jaar uit gegaan en het nieuwe jaar weer in gegaan. Dus wat dat betreft, niets veranderd.

En de gordijnen er af gehaald. Die moeten ook eens een keer gewassen worden, toch. Want ondanks ik helemaal niet rook, vuil worden ze (helaas) toch. Dus het jaar maar goed begonnen. De was machine doet de rest wel van de week.

Ik wens een iedereen die dit weblog bezoek, een geweldig 2017. Maar er iets moois van.

Geef een reactie

