Geplaatst in Wat me bezig hou

Zoeken 2

 

Als je uit je jeugd iets niet kan herrinneren, een zwart gat is, dat is het heel simpel voor me. Er is iets gebeurd wat je heb weg gestopt. Dus is de vraag, hoe vreselijk was dat toen en wat is er dan gebeurd. Deel 2

floris3Ik heb nu het gevoeld dat ik ergens bij hoor. Dat ik mijn roots heb gevonden. Maar of het allemaal waar is. Ik heb nog wel heel veel vragen.

Natuurlijk blijf ik ridder in hart en nieren. Dat heef niets, helemaal niets met mijn verleden te maken. Die interessen is in 1970 gekomen via de Televisie, de series Floris en Ivanhoe.

castEn natuurlijk wil ik nog van alles weten. Waarom bijvoorbeeld kon men rond 1950 zomaar met iemand ongetrouwd gaan samen wonen. Er is totaal niet van te vinden. Als je op Google kijkt, kom je alleen de woonvormen van deze tijd tegen. Althans, dat kan ik vinden.

Er zijn nog zoveel vragen. Maar ik weet maar al te goed dat er in mijn generatie niets is op geschreven. Ik kan er allemaal niets over vinden. Vragen aan die personen is niet mogelijk, omdat deze al lange tijd zijn overleden.

16265980_1515435895152701_332728251334445936_nHoe het ook bekjk, dat er toen iets gebeurt moet zijn, is voor mij in de loop der jaren wel duidelijk geworden. De vraag is en blijft, wat is er dan gebeurt?

Ik heb in het verleden vaak een medium geraat pleegt. Maar ik kan blijkbaaar niet duidelijk zijn. Ik heb er zelf bij eentje het gevoel gehad dat ik moest zeggen hoe ze/hij het moest doen. Mijn vraag is dan, wie is hier de kenner? Als ik het allemaal zo goed zou weten het hoe en wat hij/zij moet doen, heb ik hem/haar toch niet nodig. Dat zal wel kort door de bocht zijn. Maar als ik iets wil weten wat er de eerste tien jaar van mijn leven is gebeurt, kan ik daar toch niets meer over zeggen.

eze zaak hou me al jaren bezig en zal tot het einde me altijd bezig houden. Tenzij……..

Geef een reactie

