Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Kidnapped

 

De Kidnapped DVD die ik heb, heeft niet de orginele hoes. Die van mij is een Gold Quality Edition versie.

kidnppedaHet is een film die zich afspeeld in 1754. Gezien de titel van deze film, moet hij gaan dat er iemand is ontvoerd? Maar ik zie dat nergens is terug. Dat zal dan wel te maken hebben dat ik er geen “bal” van begrijp, maar toch…….

De beelden zijn geweldig natuurlijk

Op bootjes (nou bootjes ……..) varen, geweldig natuurlijk.

Sommige kleding is heel mooi, maar andere kleding ….. ik krijg er toch een vreemd gevoel over.kidnapped02

Het is geen film voor ij. Ik ken wel mensen die deze film geweldig vinden, maar het is niet mijn ding, om het zo te zeggen.

Maar ja, zeker voor die ene Euro, is het een leuke tijd verdrijf, maar dan heb je het gehad, wat mij betreft.

Geef een reactie

