Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Princess Diaries 2

 

Als ik zie dat Julie Andrews er op mee speel (Mary Poppins) , dan heb ik totaal een ander beeld. Maar als ik dan ook weer de titel zie, dan, zeker voor die ene Euro, koop ik hem.

princess-diaries-2Een film uit 2005. Volgens mij heb ik die al eens gezien. Op de TV dan wel te verstaan.

Ik vind het wel een leuke film. En er komen grappige dingen in voor. Je weet wel, van die bekende dingen. Als men bij het dansen op te voeten gaat staan.. En natuurlijk is de man weer onhandig.

Heb ik het weer gedaan (hahahaha)

Het enige min punt is wel, als je naar dit soort films kijkt,je nu niet bepaald een man met een stropdas ziet of moderne technieken zoals afstand bedieningen enzo.

En de muziek is te veel van deze tijd. Echt veel koning/koningin muziek zit er niet bij. Maar de drum/ritme van deze tijd.

Het is een leuke film van Disney. Maar dat weten the_princess_diaries_2_royal_engagement_2004_108we wel van ze. Om hem te kopen ………, Maar erg leuk en ontspannend op de TV. Mocht hij nog eens komen op de TV, ik zou zeker kijken.

Geef een reactie

