Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Versailles

 

Dit is gewoon een hele mooie serie. Seizoen 1 pas. Kan eigenlijk niet wachten op het tweede seizoen.

Nu ook Louise XIV ook de mannenliefde bedreven. Dat mag bekend zijn. Toen werd dat blijkbaar welk geaccepteerd. Nu serie breng dat heet normaal in beeld, zonder dat het vulgair of zoiets is. Mooi gedaan.

Nu moet ik zeggen, da tik met name het interieur (rond 1667) uit die tijd geweldig vond. Natuurlijk is het geheel anders als de Middeleeuwen, ten tijden van al die prachtige kastelen.

Maar ook het interieur uit die tijd spreek me ontzettend aan. De Franse kastelen uit de tijd eigenlijk niet zo.

Voor mij is en blijf het een genot om er naar te kijken. En wat het verhaaltje betreft………

Moord en doodslag spelen de hoofdlijnen. De in de boel te belazeren waren zei een kei.

Hij wordt nu op de BBC TV (herhaling) uit gezonden. Het is zeker een grote aan rader deze te kijken, en wie weet raak je dan net op onder de indruk als ik, en koop je hem. Ik zou het zeker doen.

Geef een reactie

