Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

War and Peace

 

De pest met deze serie is wel, dat de Nederlandse TV hem bijna gelijktijdig uitzend met het Belgische F.C. De Kampioenen.

En hoewel de FC al duizenden malen heb gezien, kies ik er altijd wel voor. En dan heb je de uitvinding van de DVD. En Bol.com is daar dan weer goed mee.

Dan ben je soms blij dat de TV zenders het Eurovisie songfestival uitzend, dus ook geen FC de Kampioenen, dus dan kunnen we ongestoord de hele serie zien.

Het toeval wil echter, dat ik juist de DVD had gekocht en ik daar zo snel mogelijk naar zou kijken. Toen die aflevering gezien.

Nu moet ik eerlijk zijn, en zeggen dat ik eigenlijk helemaal niets weet van de Russische Tsaren. Het heeft me op een of andere manier nooit echt geboeid.

Dus is het eens fijn om daar iets over te zien, en iets over te weten te komen.

Maar net zo, als zo vaak in dit soort series, het interieur is gewoon pracht, natuurlijk. En ze waren daar net zo corrupt als waar ook. Dus niets nieuws, zullen we maar zeggen. Het verhaaltje is voor mij nietszeggend, maar de beelden daar in tegen, zijn prachtig. En zoals ik al vaal geschreven heb, ik kan van dat interieuren blijven genieten.

Dus hou je van die tijd en van die geschiedenis, dan zou ik hem zeker kopen. Maar koop hem ook, net als ik, voor de beelden. Hij is van de BBC, en je weet het, de BBC ……. Geweldig, dus kopen maar zou ik zeggen.

Geef een reactie

