Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray, Ivanhoe - Floris

Ivanhoe

 

De Teken film

Ja, dat miste we nog, het verhaal van Ivanhoe in tekenfilm.

Ik waande ik me terug in de tijd, zeg maar in 1969-1970. Ivanhoe. Ik was een een tweedehands winkeltje waar ze o.a. Ook DVD verkopen. En ik kijk daar altijd. Soms komt ik iets Middeleeuws achtig tegen.

Vandaag (dinsdag 16 mei) zag ik plots deze DVD staan. Nou ja, dan hoef ik totaal niet na te denken.

Jawel, het verhaal van Ivanhoe. Ik zou bijna zeggen, wie kent dat niet. Nu heb ik daar al van alles van. Oude TV series, films, series en nu dus ook een tekenfilm. Kwam verhaal niets nieuws. Ik zie alleen maar herkenning. Dat is goed.

Ik mag dan wel 62 jaar oud zijn, maar tekenfilms mag ik nog steeds graag zien. En als het dan ook nog over Ivanhoe gaat ……… ja ………

Ja, wat moet ik hier over zeggen. Met Ivanhoe en Floris is het in 1969-1970 alleen maal begonnen. Dus hoe je het ook bekijkt, het zijn mijn helden. En dan kan een tekenfilm nooit ontbreken, toch.

Geweldig.

Geef een reactie

