Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Princess Ella

De Harry Potter voor meisjes staat er met grote letters op de voor cover.

Nu ken ik eigenlijk niet echt Harry Potter, dus daar kan ik echt niet over oordelen.

Het is natuurlijk een kinderfilm, maar dat hem beslist niet minder waardig.

Er is echter een ding wat ik maar niet begrijp. Eigenlijk moet ik zeggen, totaal niet begrijp en de is de muziek.

Nu is het een soort Middeleeuws achtige film. Met kastelen, kronen, zwaardvechten en zo. Nu gebruiken ze daar o.a. De muziek Don’t Break My Heart van Elton John ……. Hoe leuk ik dat liedje altijd heb gevonden, dit pas totaal toch niet in dit soort films.

Maar buiten dat, is het een hele leuke film. Zoiets voor een regenachtige zondag middag. En de kids zouden zich zeker vermaken.

Ondanks deze film alleen voor meisje is …….. en ik toch een man van 62 ben ….. Aan rader dus.

Geef een reactie

