Geplaatst in Indianen

Mooie Armbandjes

Het mes snijdt dus aan drie kanten

Nu heb ik een lieve vriendin en via haar heb ik een poosje geleden heb ik een paar arm bandje besteld bij de Stichting Kaikoesie Foundation. Die zijn natuurlijk allemaal keur netjes af geleverd.

Maar, buiten dat ik mezelf “vermooid” heb, steun ik nog een geweldig mooi doel ook. Op de eerste plaats de Kaikoesie Foundation. Dan de opbrengst van de armbandjes en niet in de laatste plaats,: deze zijn armbandjes en niet in de laatste plaats,: deze zijn gemaakt door een Indiaanse vrouw uit het dorp Pierre-Kondre aan de Marowijnerivier. Zij verdiend op deze manier de kost voor haar 3 kinderen. Het rapen van de zaden en het boren ervan is tijdrovend. Deze dame koopt de zaden en boort de zaden met een boormachine. De stichting Kaikoesie aan haar heeft inmiddels de kosten over gemaakt.

Van de Stichting Kaikoesie Foundation heb ik al eens aan dacht hier op de weblog besteed. Het is hier te lezen. https://cmmoerenhout.wordpress.com/2017/05/21/kleding-inzameling-stichting-kaikoesie/

Ik zeg op mijn beurt, ga een eens kijkje daar nemen en neem eens contact met hun op. Ik weet zeker dat ze iets moois voor je hebben. Bovendien steun je nog een geweldig goed doel ook.

Met dank aan Inge van de Kaikoesie Foundation.

Geef een reactie

