Geplaatst in King Arthur

Angel Coulby

Zij is naast een geweldige actrice ook nog bijzonder mooi.

Het is niet dat ik de TV serie Merlin leuk vind, mooi vind, omdat zij daar in mee speelt. Om eerlijk te zijn: dat help wel natuurlijk. Maar ik vind se serie Merlin gewoon heel mooi. Een soort inspiratie bron voor me. De serie dan te verstaan.

Zij, Angel Coulby, is geboren op 30 augustus 1980 en is een Engelse actrice. Zij is vooral bekend geworden als Guinevere (Gwen) in de BBC TV serie Merlin.

Ze is geboren en op gegroeid in het Noorden van Londen. Later verhuisde zij zich naar Edinburg voor haar studie aan de Queen Margaret University.

Dat zij 62 aflevering in Merlin speelde als Queen Gwen, tussen 2008 en 2012. Verbaast eigenlijk niemand.

Van een smidse dochter en bediende tot Queen Guinevere. Ze hadden geen betere actrice kunnen nemen als Angel Coulby.

En als je zie in hoeveel films ze al heeft gespeeld, dan begrijp je pas dat je met een natuurtalent te maken heb.

Helaas, en zo blijk het allemaal te gaan ………. ze heeft rollen geaccepteerd waar ze haar borsten moest laten zien, maar waarom zo’n goede actrice ook nog geheel bloot moet gaan en een ander kan binnen gluren, vergeef ik haar maar.

Dat doet niets af aan haar acteer talent. Het is niet mijn ding.

Nu heb ik een hulp, die maar zo,n beetje 1x per maand bij me komt. Zij heeft een baan bij de hulp instantie Aafjes, waarin zij bepaalde dingen kan en mag doen. Voor al die hulp kom ik, god dank, niet in aanmerking. Ik hoef niet te spuiten, te zwachtelen met liften en zo geholpen worden.

En of er nu de duivel mee speelt, weet ik niet. Maar iedere keer als ik naar die serie wederom kijkt, komt zij wel even. En je mag dan een keer raden wat ze dan zeg?: heb jij alleen maar Merlin op DVD om naar te kijken.

Dus het word tijd voor me, dat ik weer naar Merlin kijkt, Dan kom zij weer (hahaha)

Geef een reactie

