Geplaatst in Films / DVD / Blu-Ray

Hornblower

Niet echt mijn ding.

Nu zijn dit soort film niet echt mijn ding. Ik vind ze over het algemeen niet slecht, maar om nu te zeggen dat ik ze goed vind, gaat me ook een beetje te ver.

Het is een dubbele film Een soort mini serie zeggen ze.

Hij gaat automatisch over van deel 1 naar deel 2.

Ondanks dat, heb ik hem niet geheel kunnen afzien. Gewoon heel simpel: het is niet mijn ding.

Best jammer eigenlijk, maar ik hou toch liever van zwaard vechten, dan van kanon en of kogel geweren.

Voor mij hoef het helemaal niet. Maar wie weet voor U misschien wel.

Geef een reactie

