Geplaatst in Wat me bezig hou

Geen vakantie

Nee hoor, ik ben niet op vakantie, of ben dat ook niet van plan dat te doen ook.

Maar op 30 juni – Een verslag van de Gitaar Plus 6, 2017 schreef ik als laatste een stukje hier op dit weblog.

Op dit moment heb ik andere dingen aan mijn hoofd. Bepaalde dingen waar ik informatie over wil hebben en dat heeft gewoon alle aandacht nodig. Dus gaat het voor.

Ik heb ook geen nieuwe DVD’s of wat dan ook gekocht, en ben zelf verschillende serie weer aan het bekijken.

Dat wil niet zeggen dat ik hier, op dit weblog, weinig zal schrijven, maar mijn prioriteit ligt op dit moment elders. En dat gaat gewoon even voor.

Geef een reactie

